אסטרטגית מדיה

הדבר החשוב ביותר, העומד בבסיס כל תכנון ואסטרטגיה שאנו עושים הוא הצרכן הסופי

  • ·         אנחנו לומדים את הצרכן, את המאפיינים הדמוגרפיים וסגנון החיים שלו
  • ·         אנו עוקבים אחר צריכת המדיה שלו על פני היממה
  • ·         אנו מזהים באילו נקודות ומתי אנחנו יכולים לפגוש אותו באופן אפקטיבי בו הוא קשוב לקלוט את המסר שלנו

לאחר שאנו למדים את ועל הצרכן, נשאלת השאלה מתי ודרך איזה ערוץ תקשורת לפנות אליו

  • ·         אין די בכך שהצרכן חשוף למדיום מסוים, אנו רוצים לייצר איתו Engagement
  • ·         Engagement משמעו, שאנו פוגשים את הצרכן כאשר הוא חשוף למדיה וגם פנוי ומוכן לקלוט את המסר שלנו. אנו מזהים את הזמנים והערוצים בהם פנוי הצרכן ליצירת מפגש אפקטיבי עם המדיה
  • ·         מזהים את נקודת הזמן לדבר עם הצרכן- The moment to talk

 

Continuity

אסטרטגיה המתאימה בעיקר למותגים מזוהים, הנרכשים בתדירות גבוהה. עושה שימוש במודל מתמשך לפרסום – Recency. מטרת המדיה היא השגת חשיפה מתמשכת לאורך השנה שתפגוש למעשה את הצרכן כמעט לפני כול רכישה. אנו משמרים TOP במדיה ולא בונים את ערכי המותג או ממצבים את המותג. מתאפיינת בדרך כלל בקהלי מטרה נאמני מדיה, ערוץ וז'אנר. ובאחוזי פריים נמוכים יחסית בטלוויזיה

Flighting

אסטרטגיה להחדרת מוצר חדש לשוק – אחוזי חשיפה גבוהים במונחים של GRP ו TRP עם מספר גבוה של חשיפות חוזרות בקרב קהל המטרה. משמשת גם לפרסום מוצרים עונתיים. בנייה מהירה של כיסוי בארבעת הימים הראשונים של הקמפיין, דגש על אחוזי פריים גבוהים ושיבוץ של וורסיות ארוכות בימים הראשונים של הקמפיין

Pulsing

 

תמיכה שוטפת לאורך השנה במותגים מזוהים. בנוסף קמפיינים מרוכזים למותגים חדשים או עונתיים שנהנים בדרך כלל מהמטריה של מותג העל. אסטרטגיה שדורשת בדרך כלל משאבים רבים