מה משותף לעין גדי, אהבה וערד?

חוץ מהעובדה שכולם נמצאים במדבר יהודה ובאיזור ים המלח שזהו אחד האיזורים המדהימים ביותר מבחינת טבע, הרים, בעלי חיים ואוצרות טבע, הם כולם מותגים שמיצבו את עצמם בעולם היופי והבריאות ככאלו שמביאים את איכויות הטבע הזה אל צרכני בריאות וטיפול ברחבי העולם. היכולת להביא מוצרים טבעיים עם האיכויות של הספא המוביל בעולם הן מבחינת מינרלים, מלחים ואנטי אוקסידנטים הפכו את המותגים הללו למותגים מובילים. בין אם מדובר בתעשיית טיפוח העור או חידושו, אנטי אייג'יינג או מוצרים לחידוש השיער יש בשילוב הזה שבין סודות טבע לבין טכנולוגיה מדעית וחדשנית פורצת דרך כדי להביא בשורה אמיתית במשך שנים בעולמות הטיפוח והבריאות כגון שמפו ללא מלחים.

סתם לשם המחשה – שמנים, שמנים זהו אחד המוצרים הפחות ידועים והיותר מפותחים שיש לחלק מהמותגים הללו להציע – אם רק הייתם מבינים את העוצמה הטבעית והרפואית שיש בשמן אחד כזה הייתם נדהמים, ריכוז כזה של טוב טבעי לא קיים כמעט בשום מוצר אחר דומה. או לדוגמא הרעיון המטורף של שילוב מינרלים אל תוך מוצרי טיפוח שונים: קרם לחות לפנים, קרם גוף ומוצרי טיפוח לשיער שאינם מכילים ריח כלשהו היא גם בגדר הברקה המבוססת צורך – לחלק מהמינרלים והחומרים הבריאים מאוד לעורנו כגון הגופרית יש ריח חזק ולעיתים מבחיל כמו של ביצה מקולקלת – גם כאן הצליחו מדענים ישראלים לנטרל את השפעות הריחות האלו מבלי לפגוע בתכונות המוצר ועל הדרך מצאו שיטה להפקת מוצרי בריאות נטולי ריח.

דוגמא אחרונה היא מגוון המוצרים – תחשבו על האפשרויות השונות למוצרים המורכבים מאותם אבני לגו בסיסיות של מינרלים וויטמנים וכיצד משילובים שונים ובהתאמות שונות לכל חברה ישראלית שכזו ויש עוד עשרות פרט לאלו שצינתי, יש עשרות רבות של מוצרים שונים המתאימים לגברים, נשים וילדים. הבריאות שמשתקפת במוצרים ובטכנולוגית באה ברבדים רבים – לדוגמא היותם של חלק ניכר מהמוצרים נטולי פרבנים, אותם חומרים משמרים שנועדו לקטול חיידקים ופטריות בשמפו, קרם לחות, מסכה לפנים, תכשירי גילוח, שיזוף, איפור, משחות שיניים ועוד אינם נמצאים כמעט במוצרי ים המלח בשל נוגדי החיידקים והפטריות שבתוכם.

מה משותף לעין גדי, אהבה וערד?