קמפיין SMS לתעשיית האופנה

תעשיית האופנה היא מאוד דינמית עם טרנדים שבאים והולכים, עונות מתחלפות, מבצעי חיסול ועוד ולכן שיווק לעסקים הפועלים בתחום זה יכול להיות מאתגר מאוד, אבל קמפיין SMS אפקטיבי יכול לעזור רבות לעלות מכירות על ידי הצגת הטרנדים החדשים. דווקא חדשנות מתאימה ככפפה ליד לקמפיין סמס בגלל האופי המתפרץ והמפריע של הודעות טקסט, היותן מיידיות וקצרות עם אורך חיים אפסי ואחוזי הפתיחה הגבוהים שלהן.

כדי להיחשף למותגים חדשים ואפשרויות חדשות גולשים יעדיפו לגלוש אונליין באמצעות הטלפון, הטאבלט או המחשב הנייד אבל כולנו יודעים שפעולת הקנייה עצמה היא מאוד אימפולסיבית ובמיוחד לקוחות ותיקים וחוזרים יוכלו להיעזר במידע המיידי כדי לקנות עכשיו והדגש הוא על עכשיו! את מה שבא להם. קרוב ל60 אחוזים מרוכשי האופנה עושים שימוש בטלפון שלהם כדי ללמוד על מבצעים או אפשרויות הקרובות אליהם, טלפון סלולרי יכול לשמש כאמצעי פרסום משמעותי דווקא בזמן שהלקוחות יוצאים אל מסע הקניות שלהם אבל לשם כך צריך כבר טכנולוגיה מבוססת מיקום שלעיתים היא יקרה מאוד ומשתלמת אולי לקניונים ומרכזי קניות משמעותיים. עם זאת אפשר לעודד רוכשים על ידי שילוט מקומי לשלוח הודעת טקסט לקבלת המבצע היומי וכך לפנות אל הלקוחות בזמן הקנייה שלהם.

מלבד הודעות מבוססות מיקום אפשר כמובן לשלוח הודעות בצורה כוללת ורגילה שמאפשרת לשמר נאמנות לקוחות וקנייה חוזרת. בשימוש מושכל עם דפי נחיתה סלולריים ניתן ליצור חווית קנייה אימפולסיבית, מוצלחת ומהנה. אל תשכחו שגם בהיעדר רכישה, מבצע רלוונטי או מושך יגרום לחיזוק מעמד המותג ויצירת תדמית ונאמנות במוח הלקוח. כדאי לנסות ולבדוק, במידה וספק ההודעות שלכם יאפשר לכם,למדוד אחוזי פתיחה ולא רק הקלקה, כדי לוודא שההודעות אכן רלוונטיות ושקהל הלקוחות המדוור שלכם רלוונטי גם הוא, גם במקרים שבהם ההצעה הספציפית עובדת פחות.

כדי לוודא את ההצלחה של כל הודעת SMS חשוב להבין מה התועלת שהלקוח מקבל, מה החידוש או התוספת בהודעה הספציפית ושהטקסט של ההודעה כתוב בצורה כזו שאינו יכול להשתמע לשני פנים אלא יובן בצורה ברורה ובהירה בקריאה ראשונה. במידת האפשר ובהודעות רלוונטיות חשוב לנסות ולכוון לקריאה לפעולה מדידה. במידה ואתם רואים שבצורה עקבית ההודעות שלכם אינן מספקות לכם את היעדים שאליהם כיוונתם, ייתכן וכדאי לשקול לסגמנט את רשימת הדיוור שלכם לרשימות שונות.

קמפיין SMS לתעשיית האופנה