3 הרגלי אנטי אייג'ינג שיאפשרו לעור שלך להיראות הרבה יותר צעיר

אם את רוצה לחסוך מעצמך פיגמנטציה או מילוי קמטים בגיל מוקדם יחסית והכוונה לשנות הארבעים או החמישים לחייך אז חשוב לאמץ אורך חיים קצת אחר. כל עוד שלא מצאנו את מעיין הנעורים, נגזר על כולנו להזדקן, מה שמתבטא בקווים וקמטים ברורים על הפנים. עם ההזדקנות העור מתייבש ורמות ההורמונים נופלות בצורה משמעותית. אחד המרכיבים המרכזיים בשימור המראה הצעיר של העור הוא הקולגן. הגוף שלנו מייצר קלוגן באופן טבעי אך הייצור שלו צונח ככל שאנו מתבגרים מה שמביא לעלייה בקמטים. גורמים נוספים שפוגעים בייצור הקלוגן הם עישון, צריכת סוכר מוגזמת, חשיפה מוגזמת לשמש ועוד. זו הסיבה שעם צעדי מניעה נבונים אפשר להאט את התהליך ולמנוע נזק בלתי הפיך. וכמו בכל שינוי – מומלץ מאוד להטמיע אותו אל תוך ההרגלים היומיים שלנו כדי לא לשחוק את המשמעת העצמית שלנו.

ההרגל הראשון הוא החלפת הקפה של הבוקר בתה. תה ובמיוחד תה לבן או ירוק יכול לעזור בהפחתת הסיכון לסרטן, דלקת פרקים וקמטים לפי מחקר מסוים. התה הלבן מגן על הגוף מאנזימים המפרקים את הקלוגן ומפרוטאינים מיוחדים בשם אלסטין שמספקים לעור את המוצקות והאלסטיות שלו. אם מאפשרים לתהליך הפירוק להתנהל כרצונו סביר להניח שמהר מאוד תמצאו את עצמם עם עור מדולדל והרבה מאוד קמטים.

הפחתת כמות הסוכר – הסוכר פוגע בקלוגן ובאלסטין וזו הסיבה שצריכת סוכר מוגזמת עלולה לגרום להזדקנות בטרם עת. דיאטה שמצמצמת את כמות הסוכר או מונעת צריכת סוכר לחלוטין מגנה ומשמרת את שני המרכיבים החשובים הללו בגופך ומאפשרים לעור שלך להיראות טוב יותר ובריא יותר. אבל כולנו יודעות עד כמה תהליך כזה יכול להיות קשה ולכן מומלץ לעשות אותו בהדרגה ולהטמיע אותו אל תוך ההרגלים היומיים.

ההרגל השלישי ואולי הנדוש והמוכר ביותר הוא שתיית מים – כאשר לא חסרים נוזלים בגופך, הגוף מסוגל לשמור על זרימת דם תקינה המונעת נזקים בעור. המים מאפשרים גם לנקות את הגוף מרעלנים ולשפר את גוון העור. גם פסוארזיס ואקנה סובלים מכמות נוזלים מספקת בגוף. בקיצור מים הם מרכיב חשוב. בחורף קצת קשה יותר להקפיד על שתיית מים ולכן חשוב ליצור את ההרגל הזה.

3 הרגלי אנטי אייג'ינג שיאפשרו לעור שלך להיראות הרבה יותר צעיר