תכנון מדיה

תכנון מדיה מקצועי ואפקטיבי דורש הכרה מעמיקה של קהל המטרה, סגנון החיים שלו ופרופיל צריכת המדיה שלו על פני היממה. איכות תכנית מדיה נמדדת ביכולת לייצר engagement  אמיתי בכול מסך, בכול פלטפורמה ובכול אינטרוול זמן עם הצרכן. בכול מדיום ובעיקר בטלוויזיה התפתחו לאורך שנים מערכות מדידה ומדדי צפייה כמותיים שהם הבסיס המקצועי לתכנון ולתוצאה בפועל של הקמפיין.

הליווי המקצועי לחברתכם מציעה, לכן, סל שירותים ובחינה מעמיקה של הדיאלוג התקשורתי שלכם עם הצרכן בכול הרמות כדי לייעל ולמקסם את כוח הקנייה שלכם.

מה כולל הליווי המקצועי ?

  • ·         המותג – שלב במחזור החיים, המסר השיווקי  וניתוח הסביבה התקשורתית בה הוא פועל.
  • ·         בחינת קהל המטרה התקשורתי של המותג- מאפיינים דמוגרפיים ומאפייני סגנון חיים וצריכת מדיה.
  • ·         ערוצים רלוונטיים ליצירת מפגש עם הצרכן- דגש על המדיום הטלוויזיוני.
  • ·         תכניות המדיה- רביזיה כוללת של כול תהליך העבודה הנוכחי עם חברת המדיה שלכם משלב הבריף, דרך יעדי הקמפיין, תכנון המדיה, דוחות תכנון/ ביצוע במהלך הקמפיין ודוח ביצוע בפועל וסיכום קמפיין.
  • ·         קביעת יעדים כמותיים לכול קמפיין במונחים של: TRP ,   .EFFECTIVE REACH
  • ·         תמהיל המדיה- נתח מסחרי של ערוצי שידור, הקצאה לרצועות שידור, אחוז מיקומים במקבץ.
  • ·         שיטת הקנייה – עלות לנקודת רייטינג, חבילות TRP, תשלום לפי ספוט, תשלום לפי רבעי שעה, תשלום על צפייה ליניארית בלבד או כולל צפייה נדחית לפי ימים- TSV.