הדפסת כרטיסי ביקור 

  למה צריך כרטיסי ביקור

רושם ראשוני הוא דבר חשוב מאוד, במיוחד שאתה בעל עסק וברצונך ליצור רושם של עסק רציני, מכובד ומומחה בתחומו .אחת הבעיות הכי גדולות בעסק מתחיל, היא להגיע ללקוח בזמן קצר יחסית.
שזה אומר להסביר ללקוח במה אתה עוסק, ומדוע הוא צריך אותך ולא את המתחרה. ולכן משפטים נפוצים שאנו נתקלים בהם בכרטיסי ביקור הינם "מחירים ללא תחרות" "מקצוענים בשירות" וכו' .
כרטיסי ביקור עם שם העסק, מוטו החברה ופרטי החברה כגון, פרטי יצירת קשר, מיקום החברה, הינם כלי חשוב בשיווק החברה הם זולים יחסית כך שהעלות מול תועלת הינה מעולה.
בדרך כלל כרטיס הביקור מגיע בגודל של 9 ס"מ אורך על 5 ס"מ רוחב ולכן אינו תופס נפח רב ונכנס לכל ארנק או כרטסת בקלות, דבר המועיל לכל לקוח בנגישות לכרטיס ביקור ובכך מועיל לבעל העסק.
כרטיסי ביקור חוסכים בזמן ומילים ומזכירים ללקוח את שם העסק ועיסוק החברה, המתבטא במוטו החברה והפרטים הדרושים לכל לקוח ליצור עימך קשר דרך
מייל, טלפונים, וכתובת העסק. זאת גם הסיבה כי לכל איש מכירות שמכבד את עצמו יש כרטיסי ביקור.
אז זכרו, כרטיסי ביקור הם דרך מעולה לשיווק העסק, נוחים לשימור ונגישים לכל מנהל או אדם הדרוש לשירותכם.

על מנת ליצור כרטיסי ביקור מוצלחים עלינו להיצמד ל- 6 טיפים עיקריים:

1. סוג הנייר מומלץ לבצע הדפסת כרטיסי ביקור על נייר כרומו מט 300 גרם. למשקל וסוג הנייר משמעות קריטית על כרטיסי ביקור מכיוון שנייר כבד מידי יהיה קשה מידי ונייר קל מידי יהיה קל מידי לכיפוף ובכך יוצרו קמטים בכרטיסי ביקור.

2. גודל סטנדרטי בכרטיסי ביקור הינו 9 ס"מ אורך על 5 ס"מ גובה, ישנם גדלים נוספים אך הם פחות מקובלים בישראל ולכן לא נרחיב עליהם.

3. תמונות ואלמנטים גרפים אחרים שמופיעים על גבי כרטיסי ביקור מומלץ שיהיו בעלי איכות גבוהה. בנוסף רצוי מאוד שלתמונה שמופיע בכרטיס הביקור יהיה קשר ישיר לענף של העסק, למשל אם מדובר ברצף רצויה תמונה של מרצפה. לא צריך להגזים עם התמונות ישנם כרטיסי ביקור שמופיעים בהם רק לוגו החברה שזה גם מכובד, אך פחות מושך את העין,
כמובן שהכל תלוי במטרה הסופית.

4. צבעים -כאשר אנו מבצעים הדפסת כרטיסי ביקור יש לשים לב לצבעים שתלויים מאוד בסוג העסק כלומר בעל עסק למכירת שמנים יהיה בעל כרטיסי ביקור עם צבעים כהים המזכירים שמנים ולא כרטיסים בצבעים של מסטיק וצבעי קשת האופייניים יותר לאנשים העוסקים בתחומים כגון ליצנות וחנויות צעצועים.

5. התוכן הכתוב בכרטיסי ביקור מומלץ שיהיה ענייני ככל האפשר וייתן את כל המידע הדרוש לאדם הרואה את כרטיס הביקור על מנת ליצור קשר עם בעל העסק. לכן מידע כגון טלפונים כתובות ומומחיות החברה הם הכרחיים.

6. תוספות ושונות:
למינציה – שמים על הכרטיס עוד שכבה של ניילון דקיק מה שמעניק לכרטיסי ביקור
מראה מבריק יותר.
קצוות מעוגלים – אפקט קצת שונה המעניק לכרטיס ביקור ייחודיות.

תגיות למאמר : עיצוב כרטיסי ביקור , הדפסת כרטיסי ביקור , פליירים