דיוור ישיר

ערוץ הדיוור הישיר כאמצעי פרסום ושיווק הוא תחום שהולך ומתפתח עם השנים.
דיוור ישיר מעניק לבתי עסק קטנים וגדולים, חשיפה נרחבת ומקסימאלית, יחס אישי בפנייה
ללקוח, יכולת הצגת העסק (מוצריו, מבצעיו) באופן הכי מקצועי שיכול להיות.

ישנם שני סוגים של דיוור ישיר הכי נפוצים:
-          דיוור אלקטרוני- כלי יעיל מאוד, בעבר היה משתלם הן מבחינת חשיפה והן מבחינת עלויות אך מרגע יציאת חוק דואר הזבל נהפך הכלי ליקר מאוד בגלל שחברות העוסקות בתחום רוצות יותר כסף על רשימת הדיוור שלהן ועל האפשרות להגיע ללקוח פוטנציאלי בשמם.   לכן יעילות הכלי לא תקפה במיוחד לבעלי עסקים קטנים שמגדירים אחוז קטן מתקציבם לפרסום ואין באפשרותם לשלם סכומים גדולים כאלה.
-          חלוקת פליירים, מגנטים, עלונים- כלי יעיל מאוד גם כיום, כלי שמעניק לכל עסק גדול וקטן חשיפה מרבית יכולת לפרסם תמונות מוצרים, מחירים, מבצעים. חשיפה ממוקדת על פי פילוח וסינון קהל היעד בהתאם לדרישות העסק והכי חשוב במחיר מצחיק יחסית בהשוואה לאפשרויות פרסום אחרות מודעות בעיתונים, מקומונים שלטי חוצות ועוד
OK יש פליירים יש מגנטים מי יחלק? מאיפה להתחיל? איפה לחלק? מתי? מה? מי יעשה חלוקת פליירים? איך?
הבעיה העיקרית באפשרות חלוקת פליירים וחלוקת מגנטים היא שאין יותר מדי חברות רציניות שמתעסקות בתחום ושיכולות לתת ללקוח את שירות ההפצה באופן אמין יעיל ומסודר ובנוסף מידע מקיף הן בנושא פילוח ואיתור קהל היעד והן דיווח ללקוח על כל שלב ושלב בקמפיין- ימי חלוקה, אזורי חלוקה, פריסה ומעקב אחר יחס העלות אל מול התועלת.
חברת FLYER4U הינה חברת תיווך אשר החליטה לקחת את נושא חלוקת פליירים, חלוקת מגנטים וחלוקת עלונים ברצינות יתרה, החברה קמה במטרה לתת מענה לצורך  של בעלי עסקים וחברות לפרסם את עצמם, בצורה ממוקדת ובעלויות לא גבוהות.